loading...
لرد وب

دانیال بازدید : 21 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

مطالبی که برچسب دانلود بازی جی تی ای 8 را دارند .

دانلود بازی پرطرفدار و جذاب جی تی ای ۵ ، GTA San Andreas Snow Mod نسخه برفی برای کامپیوتر

بازی پرطرفدار و جذاب جی تی ای ۵ ، GTA San Andreas Snow Mod

 

دانلود بازی پرطرفدار و جداب جی تی ای 5 ، GTA San Andreas Snow Mod نسخه برفی برای کامپیوتر

 

دانلود بازی پرطرفدار و جذاب جی تی ای ۵ ، GTA San Andreas Snow Mod نسخه برفی برای کامپیوتر با لینک مستقیم

بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بی شماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند . در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید. این بازی برای بسیاری از دوست داران سری GTA خاطره انگیز است.

 

(more…)

 

دانلود + ادامه مطلب

دانیال بازدید : 6 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جی تی ای 8

مرتبط با :

بازی جذاب و زیبای Gang Threat Ardor (GTA) - جاوا

بازی جدید و جذاب Gang Threat Ardor (GTA) با فرمت جاوا می باشد و در دو سایز 176x220 و240x320 برای شما آماده کردیم.این بازی سبک بسیار جذاب و استراتژیک دارد همانند بازی کامپیوتری با گرافیک خوبی ارائه شده و می توانید شاهد امکانات زیادی در مراحل آن باشید.

جی تی ای

 

بازی جدید و جذاب Gang Threat Ardor (GTA) با فرمت جاوا می باشد و در دو سایز 176x220 و 240x320 برای شما آماده کردیم.این بازی سبک بسیار جذاب و استراتژیک دارد همانند بازی کامپیوتری با گرافیک خوبی ارائه شده و می توانید شاهد امکانات زیادی در مراحل آن باشید.

جی تی ای

توجه:در زمان دانلود رزولشن مورد نظر خود را دانلود کنید
yekmobile.com دانلود سایز 240x320  |  با حجم :     860  کیلوبایت
yekmobile.com دانلود سایز 176x220  |  با حجم :     790  کیلوبایت
 پسورد  :  www.yekmobile.com 
  منبع : لرد وب
دانیال بازدید : 9 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بالاخره نسخه جدید بازی محبوب ندای وظیفه بلک اپس ۲ - Call of Duty Black Ops 2 منتشر شد. داستان بازی دقیقا پس از بلک اپس روایت می شود. داستان بازی که در دنیای آینده شکل گرفته است، بازیکنان را وارد یک جنگ عظیم می کند، جایی که آنها باید یکه و تنها مراحل بازی را طی کنند و خط داستان بازی که بسیار زیبا و متعدد است را دنبال کنند. بخش بازی چند نفره Call of Duty: Black Ops II که دوباره سازی شده است، جایی است که بازیکنان می توانند جدیدترین سلاح های مربوط به سال ۲۰۵۵ را در آن تست کنند.

در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال ۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۵۵ است. بازی Black Ops 2 خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشین و …

با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیم تان رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید. یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست.

قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما می توانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سرزمین وب دانلود کنید

ویژگی های بازی Call of Duty Black Ops 2 :
-    Call of Duty: Black Ops II گیمرها را به آینده ای نزدیک، که در آن فن آوری و سلاح های پیشرفته برای ایجاد یک نسل جدید از جنگ ساخته شده اند، می برد.
-    ترکیب گرافیک بسیار دینامیک و گیم پلی جدید و منحصر به فرد، Call of Duty: Black Ops II را به یکی از بهترین ها در ژانر خود تبدیل کرده است. در این بازی شما باید ماموریت های مخفیانه بی شماری را انجام دهید.
-    داستان غیر یکسان بازی در طول جنگ سرد که یک فلاش بک به ماموریت های تاریخی عضوهای خانواده ماسون ها می باشد. هر تصمیم شما در طول این داستان می تواند نتایج مختلف را ایحاد کند.
-    اسلحه های مربوط به آینده و امکان حرفه ای شده در استفاده از وسایل نقلیه مختلف.
-    در کنار داستان حماسی بازی، حالت بازی چند نفره به همراه نقشه های جدید و استایل های تازه ، بر جذابیت بازی افزوده است.
-    حالت زامبی بازی نیز بازگشتی به سری نقشه ها و مراحل مبارزه با زامبی ها در مقابل شما می باشد.

 

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7
CPU: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz
Memory: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS
Video Card: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MB

 

 توضیحات:

-    تمامی پارت ها دارای ۵% ریکاوری هستند، پس اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ( ارور CRC یا پسورد ) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.در صورت حل نشدن مشکل ،فایل ناقص دانلود شده است و مجدد فایل رو دانلود کنید.

-    هنگام نصب آنتی ویروس رو غیر فعال کنید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال ویندوز یا آنتی ویروس خود بلاک کنید تا از دسترسی بازی به اینترنت و آپدیت آن جلوگیری شود. همچنین فایل اجرایی بازی را در قسمت Exclusions آنتی ویروس خود قرار دهید تا زمانی که آنتی ویروس خود را فعال می سازید از پاک کردن کرک بازی جلوگیری شود.
-    فایل کرک رو در محل نصب بازی کپی و جایگزین کنید. (اگر قبلا بازی را با کرک دیگری نصب کردید پاک کنید بازی را و حتی فولدر نصبش را و سپس دوباره اقدام به نصب نمایید.)

 دانلود نسخه Call of Duty Black Ops 2 SKIDROW – حجم ۱۴.۳ گیگ

دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

 

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2 برای PC + کرک دانلود DVD 2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

 

رمز: www.yasdl.com

 

 

منبع: یاس دانلود

 

:: موضوعات مرتبط: بازی و برنامه ی پی سی
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کال اف دیوتی 9, دانلود بازی بلک اوپس 2, دانلود بازی ندای وظیفه برای کامپیوتر

دانیال بازدید : 6 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

بای بایسلام به همهبای بای


عینکثبت نام کنید و مدیر شویدعینک

(اول مدیر بخش شوید و اگر فعالیت کنید و از این وبلاگ تبلیغ کنید به مدیر ارشد تبدیل میشود...ساکت)

همچنین اگر 50 تشکر داشته باشید در گروه باحالا به طور خودکار عضو میشوید

 

اگر 100 تشکر داشته باشید در گروه کاربران باحال عضو میشوید

 

اگر 200 تشکر داشته باشید در گروه کاربران خیلی باحال عضو میشود

 

اگر 500 در گروه هیولا های تشکر عضو میشود

 

اگر 1000 تشکر داشته باشید در گروه میلیاردر ها عضو شوید

 

گروه های دیگری هم در حال ساخته شدن است.......چشمکچشمک

دانیال بازدید : 10 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
عصرایران: بیمار 380 کیلویی در عربستان سعودی به هنگام درمان درگذشت.

 او چندی پیش با دستور ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی برای درمان به بیمارستان منتقل شد اما معالجه وی در مرکز پزشکی الدمام کارساز نبود و او در نهایت درگذشت.

این بیمار سعودی به نام ماجد الدوسری 26 ساله به دلیل چاقی مفرط به تعداد زیادی از بیماری ها مبتلا و با مشکلاتی در تنفس و فعالیت قلب روبه رو بود. او 380 کلیوگرم وزن داشت به همین دلیل تنها مجبور بود در خانه باقی بماند و قادر به هیچ حرکتی نبود.

چاق ترین انسان دنیا درگذشت +عکس

در نهایت او و خواهرش "رنا" که از بیماری چاقی مفرط رنج می بردند به بیمارستان منتقل شدند. برای انتقال آنها به بیمارستان، چرثقیل ویژه ای در آمریکا ساخته شده بود.

این بیمار و خواهرش در منطقه جیزان عربستان سعودی زندگی می کردند که به وسیله هواپیمای ترابری ارتش به بیمارستانی شهر الدمام منتقل شد. برای این انتقال، 6 لیفتراک و 31 آتش نشان مشارکت داشتند.

به دنبال این حادثه بسیاری از کاربران سعودی در توئیتر با انتشار نظراتی در این شبکه اجتماعی از وزارت بهداشت عربستان سعودی به دلیل کوتاهی در معالجه این بیمار انتقاد کردند.

این کاربران معتقدند وزارت بهداشت سعودی خیلی دیر و تنها بعد از صدور دستور پادشاه عربستان سعودی، اقدام به پذیرش و آغاز درمان این بیمار کرده بود در حالی که این بیمار قبل از این چند مرتبه به بیمارستان مراجعه کرده بود ولی به دلیل هزینه های بالا و مشکلات بستری شدن، از پذیرش او خودداری کردند.

چاق ترین انسان دنیا درگذشت +عکس

چاق ترین انسان دنیا درگذشت +عکس

چاق ترین انسان دنیا درگذشت +عکس
دانیال بازدید : 8 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
باشگاه خبرنگاران: گربه ها موجوداتی جالب هستند که گونه های مختلف ان ها در دنیا زندگی می کند و از آن دسته حیواناتی هستند که بیشتر به عنوان حیوان خانگی وجود دارند. گربه های مختلف در دنیا هستند که شهرت زیادی دارند و حتی رکوردهای جهانی را در اختیار دارند.

گربه ها موهای خاص و نرمی دارند که زیبایی آن ها نیز به همین مو بستگی دارد. مو در این موجودات چند سالی است که به یک ابزار رکورد شکنی نیز تبدیل شده است زیرا بخشی به عنوان موی گربه ها در کتاب رکوردهای گینس باز شده است.

"کلونل میو" گربه ای است که به عنوان یکی از پرموترین گربه های دنیا شناخته می شود. این گربه چندی پیش توانست به طور رسمی نام خود را وارد کتاب رکوردهای گینس کند و حالا رکورد بلندموترین گربه دنیا را در اختیار دارد.

گربه‌ای که با موهایش رکورد شکست +عکس

موهای "کلونل میو" با توجه به آنچه گینس اندازه گیری کرده است نزدیک به 22.87 سانتی متر است. صاحب این گربه می گوید: "همه جای خانه پر از مو شده است اما شکست این رکورد واقعا ارزش تمیز کردن موهای میو را از سطح خانه داشت."

این گربه در طول هفته سه بار تمیز می شود و هر روز باید موهایش شانه شوند تا میزان ریزش ان ها کم شود. صاحب این گربه قصد دارد موهای ان را به حدی بلند کند که دیگر کسی توانایی شکست رکورد او را نداشته باشد.

گربه‌ای که با موهایش رکورد شکست +عکس
دانیال بازدید : 8 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)
خبرآنلاین: محققان برزیلی موفق شدند تا برای نخستین بار، مدرک مستندی از کشته شدن و خورده شدن میمونی از خانواده میمون‌های آتلید را توسط یک مار بوا ثبت کنند.

دوستان میمون پر سر و صدایی که آن را در عکس می‌بینید، دیگر صدای جیغ‌های وی را نخواهند شنید؛ چرا که ماهیچه‌های منقبض شونده یک مار بوا مشغول قورت دادن آن هستند. این عکس که در جنگل‌های آمازون برزیل گرفته شده است، نخستین مدرک ثبت شده‌ای است که کشتن و خوردن میمونی از خانواده میمون‌های آتلید را توسط یک مار نشان می‌دهد.

بوآی قاتل میمون ها! +عکس

اندکی پیش از ظهر این میمون بخت برگشته از گروهش جدا شد و پا روی درختی گذاشت که بوای 2 متری بین شاخه‌های آن پنهان شده بود. اریکا پاتریشیا کوئینتینو، محقق دانشگاه ریو گرانده دوسول برزیل که این عکس را گرفته است؛ نخست صدای مضطرب میمون محکوم به فنا را شنید، و سپس متوجه حمله مار بوا شد. مار بوا طعمه خود را از سمت سر مورد حمله قرار داد، و سپس خودش را دو دور اطراف بدن میمون پیچید. اگرچه میمون ماده دیگری که در همان نزدیکی بود جیغی کشید و برای ترساندن بوا با دستان خود به سوی مار حمله کرد، اما بوا حتی ذره‌ای هم از جای خود تکان نخورد. در نهایت میمون دوم عقب نشست و از فاصله‌ای ایمن به تماشای سرنوشت هولناک رفیق خود نشست.

به گفته محققان، میمون احتمالا طی 5 دقیقه مرده است. با این وجود، بوا چنبره خود را باز نکرد و 15 دقیقه بعد در حالی‌که با دم خود از شاخه‌ای آویزان شده بود، خوردن میمون را شروع کرد. با منقبض و منبسط کردن ماهیچه‌های خود به مدت 76 دقیقه، بوا به تدریج تمام طعمه خود را بلعید. سپس به همان نقطه‌ای بازگشت که از آنجا به میمون حمله کرده بود.

دو روز بعد، مار بوا مجددا روی همان درخت مشاهده شد؛ رفتاری معمول برای مارهای بوا که اغلب به مدت یک ماه در یک نقطه باقی می‌مانند. در مناطقی مانند آمازون که پوشش جنگل حالتی تکه تکه دارد، این استراتژی به طرز شگفت‌انگیزی موثر است؛ چرا که میمون‌ها تمایل دارند تا مسیرهای مشابهی را به دفعات استفاده کنند. با جنگل‌زدایی هر چه بیشتر آمازون توسط فعالیت‌های انسانی، احتمالا ما به طور ناخواسته عرصه‌های شکار تازه‌تری را برای بواهای شکارچی میمون‌ها ایجاد می‌کنیم.

دانیال بازدید : 54 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

                            ( میخای مدیر ارشد بشی )                                                         پس هر چی زود تر ثبت نام کن                                        

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 428
  • بازدید کلی : 45,959