loading...
لرد وب
دانیال بازدید : 10 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
جام کشکول: در این نوشتار سعی داریم تا شما را با 6 مکان بسیار خطرناک در جهان آشنا کنیم. در این دنیا مکان های زیادی وجود دارند که به دلایل مختلفی خطرناک هستند.

باغ سمی در انگلیس

اولین باغ مخصوص گیاهان سمی در انگلستان با الگو گیری از باغ های مخصوص گیاهان دارویی و سمی که در ایتالیا و در حدود سال های 1500 میلادی تاسیس شده بود، ساخته شد. باغ سمی Alnwick باغ مخصوصی است که به طور اختصاصی بر روی کاشت گیاهان سمی و مرگبار کار می کند.

این موسسه دارای انواع مختلفی از گیاهان با ترکیب های دارای مخدر و تنباکو است و همچنین دارای مجوز پرورش و کاشت گیاههانی مخصوص برای بدست آوردن حشیش و کوکایئن برای مصارف خاص است.



جزیره مارها در برزیل

جزیره ای در محدوده حاکمیت کشور برزیل که البته کمتر انسانی به آن پای گذاشته است. بر اساس محاسبات انجام شده در هر مترمربع از این جزیره چیزی بین 1 تا 5 مار زندگی می کند. انواع مارهای سمی و غیر سمی در انواع اندازه ها مختلف در این جزیره زندگی می کنند.

همچنین گونه خاصی از افعی در این جزیره زندگی می کند که مخصوص این جزیره و کشور برزیل است و مسئول نزدیک به 90 درصد از گزش های مرگ بار در برزیل است. سم این مار گوشت اطراف محل گزش را آب می کند. برای بازدید از این جزیره اجازه های مخصوصی نیاز است



جزیره "رامره" در کشور برمه
 
جزیره "رامره" یکی از مکان های خطرناک برای انسان هاست. دلیل آن هم وجود بیش از 1000 کروکودیل آب شور در این جزیره است. این نوع از کوروکودیل خطرناک ترین گونه این نوع از جانوران است. در عین حال در این جزیره پشه هایی حاوی ویروس بیماری مالاریا و عقرب های سمی نیز زندگی می کنند.

در مراحل آخر جنگ دوم جهانی این جزیره شاهد یک نبرد خونین 6 هفته ای بین نیروهای آمریکایی و ژاپنی بود. از چیزی نزدیک به 1000 سرباز ژاپنی که به مرداب های این جزیره وارد شدند تنها 20 نفر زنده ماندند. باقی سربازان نه بر اثر شلیک سربازان آمریکایی و بلکه به دست کروکودیل ها کشته شدند.



جاده "یونگاس" در بولیوی

این جاده که در عمق جنگل های بارانی آمازون در کشور بولیوی ساخته شده است هر ساله شاهد مرگ نزدیک به 300 نفر است. این جاده 69 کیلومتری در دهه 1930 میلادی در جریان جنگ با کشور پاراگوئه در این بخش ساخته شد. این جاده که بر روی کوههای پوشیده از جنگل های بارانی احداث شده تنها 3 متر عرض داشته و ارتفاع پرتگاه های کنار آن در حدود 600 متر است. این جاده فاقد هرگونه گاردریل بوده و در بیشتر مواقع از سال مه آلود بوده و امکان ریزش سنگ به داخل جاده وجود دارد.



ناحیه تخلیه شده ای در اروپای شرقی

این ناحیه منطقه ای به شعاع 30 کیلومتر در اطراف سایت هسته ای چرنوبیل در خاک کشور اوکراین است. این سایت که بعد از فاجعه سایت اتمی چرنوبیل تخلیه شده است اکنون به یکی از خطرناک ترین مکان ها برای زندگی تبدیل شده است. بسیاری از مردم در سالهای بعد یه این منطقه و نواحی آن بازگشتند و به هر شکل ممکن در حال زندگی در این ناحیه هستند اما در اطراف ناحیه اصلی خطرناک پلیس حضوری قوی دارد پس مراقب باشید تا به آن ناحیه نزدیک نشوید چون یا گلوله خواهید خورد یا دچار تشعشع خواهید شد.



آتشفشان های گلی در جمهوری آذربایجان

کشور آذربایجان دارای صدها آتشفشان گلی است که البته که به جای مواد مذاب از داخل آن ها گل به بیرون فوران می کند. در بهار سال 2001 وقوع یک آتشفشان گلی باعث به وجود آمدن یک جزیره در محدوده دریایی آذربایجان در دریایی خزر شد. در اکتبر 2001 هم آتشفشان گلی دیگری در منطقه آبتکان جمهوری آذربایجان فوران کرد که البته تلفاتی در پی نداشت. در یک نگاه کلی معمولا هر 20 سال یکی از این آتشفشان ها در این کشور از زمین سر بر میاورد و اگر در زمان فوران در نزدیکی این آتشفشان ها باشید معلوم نیست چه بلایی برسر شما بیاید. امواج گل خارج شده از این کوه ها تا فاصله 15 کیلومتری در روز قابل رویت هستند.

دانیال بازدید : 6 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
جام نیوز: مقامات شهر نیویورک تایید کرده‌اند که یک کوسه مرده در مترو این کلان‌شهر آمریکایی پیدا شده است. این مسافر ناخوانده با حدود یک متر و ۲۰ سانتی‌متر قد، زیر صندلی‌های مترو پیدا شده است.


پس از آن‌که این کوسه پیدا شد، راهبر مترو از مسافران خواست این واگن را ترک کنند و قطار به راه خود ادامه داد تا این که در پایان مسیر، یکی از ماموران مترو این کوسه را در سطل زباله انداخت.

 پیش از این کبوترها و حتی یک اوپوسوم، جانوری از راسته کانگوروها، توانسته بودند خود را به مترو نیویورک برسانند ولی مقامات حمل و نقل عمومی این شلوغ‌ترین شهر آمریکا می‌گویند هیچ‌گاه کوسه مسافر نداشته‌اند.


 این که این آب‌زی چه‌طور از واگن قطار زیرزمینی سر در آورده، احتمالا هیچ‌گاه معلوم نخواهد شد.

ایزوت ورده، یک دختر جوان ساکن بروکلین نیویورک که از این کوسه عکس گرفته است، می‌گوید وقتی سوار این واگن مترو شده، حس کرده که "به‌شدت بوی ماهی می‌آید".

 او به بی‌بی‌سی گفت: "همیشه در این شهر اتفاقات عجیب و غریب می‌افتد و به همین خاطر سخت است که آدم غافل‌گیر شود ولی این یکی دیگر خیلی عجیب بود."


 تصاویر دیگری از این کشف چشم‌گیر در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام پخش شده‌اند.

در یکی از این عکس‌ها، کسی یک نخ سیگار در دهان این مسافر غریب گذاشته و از آن در کنار یک کارت مترو و یک قوطی نوشیدنی انرژی‌زا عکس گرفته است.
 
دانیال بازدید : 8 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
جام جم آنلاین: بلندپروازی گاهی عواقبی جبران ناپذیر دارد. آرشیتکت های دو برج 47 طبقه در اسپانیا اکنون که کار احداث آنها رو به پایان است متوجه شده اند که تعبیه آسانسورها را فراموش کرده اند.

به سودانفو، مقامات بندر تفریحی بنیدورم در آلیکانته اسپانیا مایل هستند که این بندر به نیویورک مدیترانه تبدیل شود. بنا براین در گوشه و کنار این بندر برج های مرتفع مانند قارچ می رویند از جمله برج های اینتمپو مشهور به برج های دوقلو که باید به جواهر هنر معماری اسپانیا مبدل می شدند.

سوتی وحشتناک در ساخت یک برج +عکس

برج های اینتمپو که هریک 200 متر ارتفاع و 47 طبقه دارند در قسمت فوقانی به هم متصل می شوند. این برج ها قرار بود که عنوان مرتفع ترین برج های مسکونی اروپا را به دست آورند. اما یک مساله وجود دارد که این برج ها فاقد آسانسور هستند.

در سال 2007 در آغاز در این پروژه که باید در سال 2013 به پایان می رسید فقط احداث 20 طبقه پیش بینی شده بود.در واقع، یک آسانسور تا طبقه بیستم وجود دارد اما از آن پس ساکنان طبقات بالاتر باید از پله ها استفاده کنند. آرشیتکت ها و مهندسان به سادگی هنگام احداث طبقات بیشتر تعبیه آسانسور را فراموش کردند.

سوتی وحشتناک در ساخت یک برج +عکس

پس از افشای این مساله یک آسانسور موقتی تعبیه شد اما سقوط کرد و 13 کارگر به شدت مجروح شدند.

تاکنون از مجموع 269 آپارتمان برج های اینتمپو 35 درصد آنها به فروش رفته اند. اما مسلما از این پس فروش بقیه آپارتمان ها به این آسانی ها نخواهد بود. این در حالی است که 94 درصد از احداث اسکلت نهایی برج ها به پایان رسیده است.
دانیال بازدید : 7 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)



دیدنی های امروز؛ پنجشنبه 24 مرداد ماه
هشدار در مورد پست و نامه های سنتی که در معرض خطر مرگ قرار گرفته است/فستیوال دوبلین
PA

دیدنی های امروز؛ پنجشنبه 24 مرداد ماه
مسابقه دو روزه در لندن برای انتخاب بهترین سازنده وسایل آتش بازی
گتی ایمیجز

دیدنی های امروز؛ پنجشنبه 24 مرداد ماه
گربه خپل در ساکرامنتوی کالیفرنیا، نماد محلی شده و در فیس بوک طرفدار پیدا کرده است
آسوشیتدپرس

دیدنی های امروز؛ پنجشنبه 24 مرداد ماه
زن سخت کوش و جمع آوری کارتن خالی و پلاستیک در جاده نانجینگ در چین
بارکرافت مدیا

دیدنی های امروز؛ پنجشنبه 24 مرداد ماه
راه شیری بر فراز یانگون
گتی ایمیجز

دیدنی های امروز؛ پنجشنبه 24 مرداد ماه
پرنس ویلیام بعد از تولد فرزندش
تیم رووک، رکس فیچرز

دیدنی های امروز؛ پنجشنبه 24 مرداد ماه
گرمای شدید در شن یانگ چین
گتی ایمیجز

دیدنی های امروز؛ پنجشنبه 24 مرداد ماه
مرد نیکاراگوئه ای در حال عبور از صورت نقاشی شده جوکر
رویترز

دیدنی های امروز؛ پنجشنبه 24 مرداد ماه
بازی های کودکانه، کراسنویارسک روسیه
رویترز

دیدنی های امروز؛ پنجشنبه 24 مرداد ماه
پنگوئن افریقایی "آوو" در آکواریوم شیناگاوا در توکیو
گتی ایمیجز

دیدنی های امروز؛ پنجشنبه 24 مرداد ماه
گیکو ماداگاسکاری
گتی ایمیجز
دانیال بازدید : 7 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

فردا: این بازیکنان را بشمارید! حالا 12 نفر هستند یا 13 نفر؟

توضیح و برداشت خود را از تصویر در قسمت نظرات بنویسید، البته اگر توضیحی دارید!

تست هوش تصویری: تعدا افراد را بشمارید!
دانیال بازدید : 10 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

برترین ها: باغ وحشی در شهر لوهه چین تلاش کرد تا سگی از نژاد ماستیف تبتی را بجای یک شیر جا بزند. ولی وقتی این سگ شروع به پارس کردن کرد، یکی از بازدیدکننده ها متوجه این تقلب شد. مسئولین می گویند این سگ را در این قفس بجای شیر جا زده اند تا شیر واقعی برای تولیدمثل به جای دیگری برده شود.

روزنامه یوث دیلی پکن گزارش داد که مسئولین امیدوار بودند که کسی با تماشای قسمت مخصوص "شیر آفریقایی" متوجه این تقلب نشود، ولی وقتی این سگ شروع به پارس کردن کرد، یک خانم متوجه شد که حیوانی که پشت میله هاست، شیر نیست، بلکه سگی پرمو و از نژادی بزرگ جثه است.

جا زدن سگ بجای شیر در باغ وحش! +عکس
دانیال بازدید : 51 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
ایسنا: تصاویر خیره‌کننده ارائه‌شده، انفجار صوتی را به نمایش می‌گذارند که از عبور پیشرفته‌ترین هواپیماها از مانع صوتی ایجاد شده‌اند.

بسیاری از افراد صدای انفجار‌های صوتی را شنیده‌اند، حتی اگر این انفجارها را ندیده باشند.

انفجارهای صوتی پدیده‌های جذابی هستند و هنگامی که یک هواپیما (یا شی دیگری) سریع‌تر از سرعت صوت حرکت می‌کند، پدیدار می‌شود.

در این فرایند امواج شوک خلق می‌شوند و هنگام عبور از مانع صوتی انفجار صوتی ایجاد می‌شود.

برای ایجاد انفجار صوتی سه مولفه لازم است. یکی از این مولفه‌ها وجود شییء(هواپیما) است که با سرعت مافوق صوت حرکت می‌کند. سپس محیطی (هوا) مورد نیاز است که سرعت از خلال آن سیر کند و سومین مولفه مورد نیاز نیز شوک‌های موج گزارش شده است.



















 
دانیال بازدید : 60 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
عصر خودرو: استفان ویکلمن، مدیر عامل کمپانی لامبورگینی در گفتگو با نشریه CAR and DRIVER آمریکا ، تولید مدل رودستر از سوپر اسپرت عجیب لامبورگینی وننو را تایید کرده است.

در حالی که از مدل کوپه (سقف ثابت) وننو تنها 3 دستگاه ساخته می شود، برای تولید 9 دستگاه از مدل رودستر این خودرو برنامه ریزی شده است، هرچند بر اساس برخی شایعات احتمال تولید سفارشی این محصول برای برخی از مشتریان خاص لامبورگینی هم وجود خواهد داشت.
 
 گفتنی است که وننو از مدل ارتقاء یافته پیشرانه V12 و 750 اسب بخاری آونتادور سود می برد و با قیمت فوق العاده 3.3 میلیون یورو (4.4 میلیون دلار) به مشتریان خود عرضه خواهد شد.این در حالیست که قیمت مدل رودستر در حدود 10 درصد از مدل کوپه نیز گرانتر خواهد بود.

عکس: گران ترین لامبورگینی تاریخ

عکس: گران ترین لامبورگینی تاریخ

عکس: گران ترین لامبورگینی تاریخ

عکس: گران ترین لامبورگینی تاریخ

دانیال بازدید : 56 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

گزاری مهر: هندوانه‌ای شبیه کدو در روستای جیلو از توابع بخش مرکزی در هفت کیلومتری مسجد چوبی نیشابور برداشت شد.


ابوالفضل خاکزادی نوجوان کشاورزی که این هندوانه عجیب‌الخلقه را برداشت کرده است در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارکرد: برداشت این هندوانه صد درصد اتفاقی بوده است و هیچ‌‌گونه بذر خاصی کاشته نشده است.

هندوانه هایی که کشاورز را شوکه کرد!

وی بیان داشت: این هندوانه دارای پوستی زردرنگ است که در نگاه اول دقیقا شبیه کدو است اما پس از بریدن به‌جای کدو در داخل آن هندوانه‌ای قرمز‌رنگ با دانه‌هایی سیاه و مزه‌ای بسیار شیرین مشاهده می‌شود.

خاکزادی افزود: شکل ظاهری بوته این هندوانه هیچ فرقی با هندوانه‌های معمولی ندارد و فقط رنگ بوته آن کمی روشن‌تر است.

 وی بیان کرد: 40 عدد هندوانه شبیه کدو از ده عدد بوته برداشت شده است.

هندوانه هایی که کشاورز را شوکه کرد!

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 429
  • بازدید کلی : 45,960